usch...

Idag är sen sån där skitdag helt enkelt... orkar inte, vill inte, ids inte och tänker inte... Blir irriterad på mig själv när det blir så här... Då bestämmer jag mig för att inte göra sticka i kors under dagen... och mot kvällskvisten har ja sån ångest över att jag inte gjort nånting så ja tror ja ska gå åt... Finns de botemedel mot detta? Piller? nån speciell mat man kan äta eller nåt?
Hunnarna e då duktiga, sover som små grisar lite här å vart i huset... Älskade pälsänglar...
hmm... har intet mer vettigt att säga, men som ja tror att jag skrivit nånstans tidigare så infinner sig min inspiritation till saker (oavsett vad det månde vara) som regel nattetid.. =)
Hörs sen...
// Revz

Kommentarer
Postat av: sandra

choklad hjälper till mycket..;P prova det!..

Sv: nej du behöver inget säga..jag är själv från norrbotten egentligen men bor i skåne nu..är ju själv också lite anonym så jag förstår..

2009-11-17 @ 09:59:08
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0