söndag..

Tjosan...
Va ju som sagt på fest igår, och med tanke på hur jag mår idag måste jag ha haft väldigt roligt igår.. *skrattar*
Har inte gjort ett nå idag, ätit mammis goda mat och vräkt mig i soffan. och jag lovar er att kvällen kommer att fortsätta i samma anda.. =)
Sitter å klurar lite på hur jag ska reda ut mitt liv..
Det är ju så mkt som ska ordnas.. fixa jobb, gå ner i vikt, jobba med alla tankar runt det som har hänt denna sommarn. Men vart börjar man? å varför kommer alltd energin mitt på natten när de inte direkt kryllar av människor på sina arbetsplatser såsom arbetsförmedling, försäkringskassan med flera med flera...
Men det känns så vansinnigt jobbigt. Energin räcker helt sonika inte till. Ett samtal å sen är de liksom slut energi.
Personlig assistent sökes! Lön: hundhår i obegränsad mängd.
När man lägger sig på kvällen så börjar tankarna mala, och ångesten kommer. Min ångest känns i magen, när de blir riktigt illa så gör de f-n i mig riktigt ont.
Jobbar tenhårt med att försöka tränga bort den.. Rekommenderas inte, men det har bara vart för mycke skit som hänt å jag klarar inte av att reda ut nåt av allt. Ja, jag har sökt hjälp men inte fått någon vettig hjälp, har mest bara blivit slussad runt åt olika håll...
Huff... Nu vart ja trött.. återkommer kanske senare..
// revz

Kommentarer
Postat av: sandra

I know the feeling..:(..får man fråga vart du bor?

2009-11-16 @ 07:50:35
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0