ojoj...

Hej hopp...
Vännen kom hem vid 17 tiden igår, när hon landat å presenterna var udelade (ska lägga upp bilder på dom sen, så vart de surr.. surr surr surr... =)
Om hur hon haft det, vad vi ska göra i framtiden, hur fan man ska veta det?
Sen hade vi pianolektioner... Hundarna å min vän har lärt sig spela såååå fint så.. *Skrattar*
Ska även lägga upp ett klipp på när hundarna spelar.. men just nu har ja varken tid eller lust..
Ska eventuellt ge mig ut på vägen igen, ta mig hem och kanske åka å köpa lite hundmat å grejjer, sen finns de viss risk att jag inte ens har internet när jag kommer hem... =/
Men vi ser hur de blir..
Hare Gott... // revz

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du kom välbehållen hem och att cyberworld är med dig..så jäkla trist utan internet ju..:P vilken del av sverige kommer du ifrån? om jag får vara nyfiken^^

2009-11-09 @ 18:00:43
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0