lite kul...

Tjosan...
Jag ringde faktiskt uppfödaren igår..
Hon hade inte tid å prata, hon var hos grannen å fika... *skrattar*
Men hon ringde upp senare och då pratade jag faktiskt med henne... Såååå dutti!
Nu håller jag på att jaga prisuppgifter för operation av min ena hund, och försöker dessutom få besked av försäkringsbolag om de kan gå in och täcka ngt av operationen.. Inte de lättaste, men hittade en intressant funktion för de som har agria som försäkringsbolag.
Man kan nämligen chatta med kundservice! Det tycker jag va bra, speciellt om man har en liten fråga som inte tar så lång tid. Gå in på www.agria.se och där kan du klicka dig in på chatt med kundservice...
Chatten va lite seg, men.. va fan... de tar man... =)
Nu ska ja försöka leta energi till att göra ngt vettigt.. inte det lättaste men...
Vi ses senare ikväll..
// Revz

Kommentarer
Postat av: sandra

varför ska hunden opereras? ha en skön dag!

2009-11-18 @ 14:43:08
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/
Postat av: Em

Jag har inte läst bakåt i din blogg, men hoppas det inte är något allvarligt med hunden!

2009-11-20 @ 16:08:52
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0