gillar sånt här...

Kan inte låta bli.. arrrghh... när ja hittar en sån här lista M Å S T E ja bara fylla i det om passar mig... Samma sak med sånna här "Mina Vänner" böcker man hade när man va liten..  =) fyller i min varje gång jag hittar den, tydligen hade ja inte såå många vänner, va mest bara jag som skrev i den..
den här hittade jag hos: Sandra
Favorittidning: hundtidningen Canis

Bästa saken som händer i vinter: Fram med hundsläde, och mys med tända ljus! 

Plagg i garderoben just nu: Höhö.. ullfrottis, handskar, långkalsonger..

Längd: 160 cm.

Vanligaste plagget just nu: Käraste ullfrotté-tröjan

I höst kommer jag att gå klädd i:
ett varierat humör och.. tadaa! Ullfrotté.. (finns inget som klår de)
www.woolpower.se

Men absolut inte i: Baddräkt.. hittar den ju inte.

Tre ord som beskriver mig:  fundersam, humor, glad

Jag tränar: lydnad och freestyle med mina hundar.

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: JUST NU är jag glad och hungrig..

Äter absolut inte: pölsa... Blöörk.. >.<

Kläder just nu: Haha.. törs inte säga de.. Ullfrottis, mysbyxor å mössa..

Vad sa du senast: Kattj-vel kliv ur degbunken!!

Fisk eller badkruka: Vet inte riktigt vad man använder en badkruka till, å har inge akvarium!

Spelar du nåt instrument: Klarinett, piano och bas..

Morgon- eller nattmänniska: Nattskata..

Sparare eller slösare: Jag sparar på onödiga saker och slösar pengar! =)

Har du några homosexuella vänner: Ja ett par stycken..

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
vet ej om jag tror på de, men jag hoppas.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Det blir vad det blir..

Vad ska barnet/barnen heta?
Miranda-Li och Casper är några favoritnamn, Kajsa ligger också högt på listan.

Bio eller promenad: Promenenerar ju me hunna flera gånger om dan, så nu vill ja på bio.

Är du kittlig: Inte om ja inte vill va de.. =) Mindcontrol u know!

Rädd för insekter? shrug.. Mammamygg/harskrankar är bland de äckligaste jag vet. Men annars e skalbaggar å sånt rätt söta.

Största svaghet: Vill vara alla till lags. 

Det här är jag bra på: Att koordinera saker, snudd på fotografiskt minne, ta hand om mina vänner, lyssna och prata.. och Hund är jag bra på...

Bästa Senaste bok: kan inte välja bästa, men senaste bra bok var: Låt Den Rätte Komma In av  John Ajvide Lindqvist.

Chips, morötter eller godis: usch.. jag är en chipsoman.

Pizza eller hamburgare: Pizza.. (håller på att göra en nu)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: är piercad i tungan och skulle vilja ha några tatueringar.

Stökigt eller välstädat:
Har alltid ordning i mitt kaos. =)

Gillar du att sjunga: Jaa.. och sjunger rätt bra... (säger dom som hört)

Anser du att du är stark: Ja för fan! Men inte alltid..

Kaffe, te eller inget:
Dricker sällan ngt varmt, grönsaksbuljong e gott.. 

Har du en besatthet: Ekorrar! underbara varelser.

Vem är din bästa vän: Har flera.. =) 

Civilstånd: motsvarighet till stridspitt? e nog singel, men vill bli kär...
Nu ska vi se hur pizzadegen börjar arta sig..
hmm... är inte riktigt nöjd med hur detta urartade sig... =/
aja..
höres.. =) // revz

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas pizzan smakade gott ;) vad har du för hund?

2009-11-07 @ 19:23:57
URL: http://sandrabnilsson.blogg.se/
Postat av: Revliz

Pizzan blev fullt ätlig.. skrattar Jag har en Border collie, hane på snart 4 år, och en Korthårig Collie tik som blir 1 år i januari..

2009-11-07 @ 20:29:45
URL: http://revliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0