En blogg...

En blogg ska tydligen "nischas" för att bli riktigt bra...
Ingen aning om vad jag ska "nischa" mig inom.. Det är ju så himla mycket jag skulle vilja ha sagt.
Vill att denna blogg i första hand ska handla om hur man kommer tillbaka till "Livet" efter ett övergrepp, eller andra traumatiska händelser i en människas liv..
Vill inte att detta ska bli en deprimerande blogg, men visst... den kan komma att innehålla mindre roliga inslag..
nåja...
Vi tar det som det kommer...
*Dagens tankar*
-nischa blogg? -prestationsångest
-jag vill ha ett jobb! -ett bra jobb
-allmänhetens rättesnören: Är man en bättre person om man går isäng tidigt på kvällen, å kliver upp tidigt på morgonen?
Hare gott... // Revz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0